19 Mayıs 2015 Salı

Geçmiş geçmişte kaldı

Bloğu açmamda ki amaç, geçmişte yaşadıklarımı yaptıklarımı kaleme almaktı. Ancak geçmişi yazmanın benim için pek anlamı olmayacak. Çünkü geçmişteki hislerimi düşüncelerimi yazarken bugün, bu saat, bu andakileri kaybedeceğim. Yeri geldiği zaman geçmişi de yazmayı düşünüyorum. Nasıl olsa sadece ben okuyacağım (günlük misali).



Şu an benim için önemli olan biri var hayatımda. Gay camiasında zor bulunan bir ilişkiyi yürütüyoruz. 13 ayı geçti bu ilişki başlayalı. Sevdiğim, sevgilim dediğim bu kişiyle nasıl tanıştığımı anlatayım.

Geçen sene Nisan ayında ortaokuldan çok yakın bir arkadaşıma ziyarete gitmiştim. Başkente ikinci gidişimdi. (Pek yolculuğu seven biri değilim.) Eski sevgilimden ayrılalı birkaç ay olmuş, kafa dağıtayım değişiklik olsun demiştim. Bu arada arkadaşım erkek ve benim gay olduğumu bilmiyordu. Ben sevgilimden neden ayrıldığımı sorunlarımızı anlatıyordum. Elbette sevgilim karşı cinsmiş gibi.. Bu şekilde karşılıklı dertleşmelerle, dışarılarda dolaşmalarla, o bar benim bu viski senin Adana'ya dönme vaktim gelmişti.  O sıralar hornet yüklü telefonumda. Ara ara bakıyordum kim varmış etrafta diye. Arkadaşımın evinin yakınlarında birini görüyordum. Her akşam yazsam mi, acaba benimle konuşur mu diye düşünüyordum. Acaba diyorum çünkü ben 23 yaşındaydım ve o 18 yaşındaydı. Bir de havalı, tarz birisi olduğu belliydi. Bana zaten bakmaz diye düşünüyordum.

Adana'ya döneceğim sabah hornetten bir mesaj: "Merhaba." Allah'ım bu gerçek mi? Sanki Onun içine doğmuştu. Sadece yarım saat geç uyansa beni orada göremeyecekti. Bir daha karşılaşma şansımız asla yoktu. Adana'yla onun hiç bir bağlantısı yoktu ve benim de Ankara'yla bir bağlantım yoktu. O gün, 7 saat otobüs yolculuğu nasıl bitti anlamamıştım. Tüm gün aralıksız konuşmuştuk. Şu an nelerden bahsettik hatırlamıyorum. Ama içimden, iyi ki bugün erken uyandın diye geçiriyordum.

Pek kaderci bir insan değilim ama siz ister kader deyin, ister tesadüf. İmkansızlıklar ve zorluklarla dolu bir ilişkiye bu şekilde başladık.

Gay Mühendis

2 yorum:

  1. Pozitif düşün, gerçekten iste, bir şekilde kapı açılıyor ;)

    YanıtlaSil
  2. Evet, ama o açılan kapıyı da çok kolay kapatıyorum nedense..

    YanıtlaSil