15 Aralık 2015 Salı

Sen Sevda Mısın

Haftalardır takıldığım bir şarkı. Siz de dinleyin belki hoşunuza gider. Eğer bir söz yazarı olsaydım bu dönem yazacağım bir şarkının sözleri bunlar olurdu muhtemelen.

Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağ olsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin

Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Sen sevda mısın 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukde kalan
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukde kalan
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukde kalan



Gay Mühendis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder