17 Temmuz 2015 Cuma

Gerçekler 3

Aradan uzun zaman geçti.(3 hafta) Kaldığım yerden devam edeyim.

Cetad eğitimi almış Adana'daki bir doktordan randevu aldım ve bir kaç gün sonra doktora gittik. Doktor gayet ilgili ve neyin ne olduğunu bilen biriydi. Önce benimle konuştu.  Gay olduğumu nasıl anladığımı, ailemde anne ya da babamdan hangisinin daha baskın olduğunu, herhangi bir travma yaşayıp yaşamadığımı ve buna benzer şeyler sordu. Ben de her şeyi açık açık anlattım. Gerçekten beni anlayan biri ile sohbet etmek utanmadan sıkılmadan o zamanlar o kadar iyi geldi ki.. Sonra aileme bu durumu güzel bir dille açıklayacağını, sağlıklı bir birey olduğumu söyledi ve ailemi odasına aldı.

Odadan çıkar çıkmaz sevgilimi aradım. O da telaşla benden gelecek haberleri bekliyordu. Çok rahatlamıştım. Üstümden bir yük kalkmıştı. Doktor düşündüğümüzden iyi çıkmıştı. Ailem artık DÜZELECEKTİ. Onlar hep beni terapiye göndermek istiyordu. Artik terapi sırası onlardaydı.

Bir süre sonra çıktılar. Annemin yine gözü yaşlı, babam düşünceli çıktılar odadan. Bindik arabaya döndük mersine. O konu açılmadı artık o gün. Ta ki diğer güne kadar..

Diğer gün tekrar "Sen değişirsin. Kendine hakim ol. Bu ortamdan uzaklaştır kendini.." Uzun bir off çektim ki yeter artık. Kapattım konuyu geçtim odaya. Artık ne söyleyeceğim bir söz kalmıştı ne de dermanım. Bir an önce uzaklaşmalıydım bu kasvetli ortamdan. O hafta sonuna Ankara'ya bilet aldım. Sevgilimin yanına gidecektim.

Gay Mühendis

2 yorum:

  1. Acaba bende açıklasam senin gibi aileme nasıl olurdu. Artık bıktım sürekli internet geçmişimi temizlemekten, yanıma birisi yaklaştığında farklı sayfaları açmaktan, onlarla gezerken sağa sola rahatça bakınamamaktan. Ben de senin gibi yakalanmadan anlatmayı düşünüyorum ama ailemin ağlayıp değişmem için bana sarılacağını hiç sanmıyorum. İnternette yazılarımı bulmalarından ve günlüklerimi okumalarından çok korkuyorum.Tek bir şeyden eminim. Bu bizim suçumuz ya da ailemizin suçu değil. Bu suç bile değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailenin nasıl insanlar olduğunu bilmediğim için bir yorum yapamayacağım. Yalnız hepimiz biliyoruz ki; biz BİZ olduğumuz için öldürülüyoruz, işkence görüyoruz. Fiziksel olmasa da psikolojik işkence. Sen de gençsin en başında özgür değilsin.. Kendi hayatını kurduktan sonra ailenin kaldırabileceğini düşünüyorsan söylemelisin. Öncelikle özgür ol.

      Sil